Manuální lymfodrenáž

Trápí vás…

…otoky, křečové žíly, celulitida, únava nebo pomalý metabolismus? Bolí vás lymfatické uzliny a hromadí se vám voda v těle? Potřebujete rozhýbat váš mízní systém?

Vyzkoušejte jemnou manuální lymfodrenáž!

Jejím cílem je obnovit a zvýšit oběh lymfy (mízy) v těle, tzn. navodit správnou funkci lymfatického systému. To úzce souvisí s detoxikací organismu, se zlepšením imunity a metabolismu, s odvodem přebytečné tekutiny z těla a s celkovou regenerací organismu. Techniku provádí zkušený lymfoterapeut, který pracuje s povrchovým mízním systémem. Optimální terapií je kombinace manuální mízní drenáže s následnou léčebnou tělesnou výchovou.

Proč je tato léčba zajímavá?

Manuální lymfodrenáž je ideální doplňkovou léčbou řady systémových a chronických onemocnění. Pomáhá redukovat pooperační otoky, podporuje hojení, zmírňuje svalový tonus. Velmi hojně je využívána rovněž v kosmetickém průmyslu a sportovní medicíně, úzce souvisí také se zdravým životním stylem. Je prospěšné absolvovat alespoň deset sezení. V případě chronických otoků doplňujeme léčbu nošením vhodných kompresivních pomůcek (punčochy, stahovací prádlo, pažní návleky).

S čím vám může manuální lymfodrenáž pomoci?

• Pooperační a poúrazové stavy – otoky, podpora hojení, zmírnění napětí a bolesti
  • Otoky vzniklé po onkologických operacích spojených s odstraněním mízních uzlin – dolní i horní končetiny, genitálie, obličej, krk
  • Imunologické a alergické obtíže – únavový syndrom, snížená imunita
  • Interní diagnózy – chronické astma, křečové žíly, stavy po zánětu žil atd.
  • Neurologické diagnózy – migrény, reflexní změny měkkých tkání, svalové napětí, chronické bolesti zad
  • Redukce hmotnosti – celulitida, lipedém
  • Prevence stárnutí pleti a tvorby vrásek – otoky obličeje, unavený vzhled atd.

Chcete vědět víc?

Manuální lymfodrenáž se velmi často používá v kosmetickém průmyslu a jako podpůrná léčba při hubnutí. Díky stimulaci lymfy v těle dochází k rychlejšímu odvodu přebytečné tekutiny a nastartování celkové detoxikace organismu. Urychlení metabolismu ve tkáních napomáhá rychlejší redukci tukových buněk. Je ale také dobrou prevencí např. při celulitidě, předčasném stárnutí pleti nebo při tvorbě vrásek.

Mám zájem o osobní konzultaci.