Infuze a detoxikace

Cítíte se…

…unaveně, vyčerpaně a bez energie? Jste stále ve stresu? Trpíte bolestmi kloubů a svalů? Jste opakovaně nemocní nebo nachlazení? Musíte často užívat antibiotika?

Pak vám mohou pomoci vitaminové a detoxikační injekce a infuze!

Vitamin C ve vysoké dávce posiluje imunitní systém, potlačuje vznik infekcí a autoimunitních onemocnění. Souvisí rovněž s tvorbou kolagenu v pojivových tkáních včetně svalů, kostí, chrupavek, šlach a cév. Vysokodávkovaný vitamin C zlepšuje fyzickou výkonnost a omlazuje, potlačuje stres a jeho následky. Nastupte ještě dnes vaši cestu ke zdraví. Více o Zdravém životním stylu.

Vitamin D se tvoří v letních měsících působením slunečního záření na naši pokožku. Jeho zásoby se však od podzimu vyčerpají a zejména v zimě a na jaře trpíme jeho nedostatkem. Pokud vitamin D chybí, oslabuje imunita a snadněji v zimě nebo na jaře onemocníme virovým nebo bakteriálním zánětem. Nedostatek vitamínu D vede také k ubývání svalstva, následně k celkové únavě, snížené výkonnosti a bolestem kloubů. Vitamín D je vitamínem dobré nálady, takže pokud chybí, často vede k „blbé“ náladě, depresi a různým strachům. Nejlépe jej dodáme ve vysoké dávce injekcí do hýžďového svalu.

Jak podávat vitamin C?

Samozřejmě můžete užívat vitamin C v podobě tablet. Pokud však potřebujete ze zdravotních důvodů vyšší dávku, klesá schopnost vstřebávat jej střevní sliznicí. Polykat další a další tabletky tak ztrácí smysl. Naproti tomu vitamin C podaný nitrožilně dosáhne vysokých koncentrací v krvi a ideálně se vstřebává všemi orgány a tkáněmi v potřebném množství.

Zajímáte se o detoxikaci?

Pokud máte zájem pročistit své tělo a zbavit ho škodlivin, i v tomto případě budete potřebovat zvýšenou dávku vitaminu C. Ten totiž hraje důležitou roli jako antioxidant, který chrání tkáně a orgány před oxidativním stresem a jeho důsledky. Mluvíme zde především o chronických zánětech, které poškozují všechny důležité orgány a mají na svědomí různá nádorová onemocnění, srdeční infarkt, mozkovou mrtvici, cukrovku a mnohé další.
Více o Imunologii a chronických onemocněních.

V čem vám pomůže infuze vitaminu C?

• Ochrání vás před častými virózami a nachlazením – podporuje přirozenou obranyschopnost organismu.
  • Podporuje správnou funkci oběhového systému – pomůže s vysokým tlakem i ucpáváním cév.
  • Snižuje riziko depresí, pomáhá lépe zvládat stres – podporuje mozkové funkce.
  • Přispívá k detoxikaci organismu – zlepšuje vstřebávání železa ze střev a celkový metabolismus jaterních buněk.
  • Chrání před oxidativním stresem – je prevencí chronických onemocnění, infekcí a alergií.
  • Pomáhá při bolestech kloubů – posiluje tvorbu kolagenu pojivových tkáních i podkožního kolagenu.

Chcete vědět víc?

Aplikaci vitaminu C a D je často vhodné doplnit dalšími vitaminy, minerály nebo jinými látkami podporující imunitní a nervový systém, jako například vitamin A, vitamin E, vitaminy skupiny B, glutation, citikolin nebo magnézium. Vitaminové infuze doporučujeme absolvovat na základě konzultace s lékařem.

Mám zájem o osobní konzultaci.