Infuze a detoxikace

Cítíte se…

…unaveně, vyčerpaně a bez energie? Jste stále ve stresu? Trpíte bolestmi kloubů a svalů? Jste opakovaně nemocní nebo nachlazení? Musíte často užívat antibiotika?

Pak vám mohou pomoci vitaminové a detoxikační infuze!

Vitamin C v dávce 7500 mg posiluje imunitní systém, potlačuje vznik infekcí a autoimunitních onemocnění. Souvisí rovněž s tvorbou kolagenu v pojivových tkáních včetně svalů, kostí, chrupavek, šlach a cév. Vitamin C v této vysoké dávce zlepšuje fyzickou výkonnost a omlazuje, potlačuje stres a jeho následky. Nastupte ještě dnes vaši cestu ke zdraví.
Více o Zdravém životním stylu.

Jak podávat vitamin C účinně?

Samozřejmě můžete užívat vitamin C v podobě tablet. Pokud však potřebujete ze zdravotních důvodů větší dávku než 1000 mg denně, klesá schopnost vstřebávat jej střevní sliznicí. Polykat další a další tabletky tak ztrácí smysl. Naproti tomu vitamin C podaný nitrožilně dosáhne vysokých koncentrací v krvi a ideálně se vstřebává všemi orgány a tkáněmi v potřebném množství. Navíc dávka 7500 mg zajistí dostatečnou hladinu vitaminu C přibližně na celý týden.

Zajímáte se o detoxikaci?

Pokud máte zájem pročistit své tělo a zbavit ho škodlivin, i v tomto případě budete potřebovat zvýšenou dávku vitaminu C. Ten totiž hraje důležitou roli jako antioxidant, který chrání tkáně a orgány před oxidativním stresem a jeho důsledky. Mluvíme zde především o chronických zánětech, které poškozují všechny důležité orgány a mají na svědomí různá nádorová onemocnění, srdeční infarkt, mozkovou mrtvici, cukrovku a mnohé další.
Více o Imunologii a chronických onemocněních.

V čem vám pomůže infuze vitaminu C?

• Ochrání vás před častými virózami a nachlazením – podporuje přirozenou obranyschopnost organismu.
  • Podporuje správnou funkci oběhového systému – pomůže s vysokým tlakem i ucpáváním cév.
  • Snižuje riziko depresí, pomáhá lépe zvládat stres – podporuje mozkové funkce.
  • Přispívá k detoxikaci organismu – zlepšuje vstřebávání železa ze střev a celkový metabolismus jaterních buněk.
  • Chrání před oxidativním stresem – je prevencí chronických onemocnění, infekcí a alergií.
  • Pomáhá při bolestech kloubů – posiluje tvorbu kolagenu pojivových tkáních i podkožního kolagenu.

Chcete vědět víc?

Infuzní vitaminová terapie je na lékařský předpis, proto budete nejprve řádně vyšetřeni lékařem. Ten vám může doporučit další vitaminy, minerály nebo jiné látky podporující imunitní a nervový systém, jako například magnéziumvitaminy skupiny B nebo citikolin. Podání jedné infuze trvá zpravidla 10 až 15 minut. Vitamínové infuze doporučujeme absolvovat alespoň 4krát po sobě vždy po 1 týdnu a případně je zopakovat podle vašeho zdravotního stavu.

Mám zájem o osobní konzultaci.