Onkologie, nádorová onemocnění, rakovina

Nádorová onemocnění lidově označovaná jako rakovina stále častěji trápí každého třetího dospělého člověka. Přitom kromě standardních léčebných postupů, k nimž řadíme chemoterapii, radioterapii a chirurgickou léčbu, velmi často rozhoduje o uzdravení odolnost a kvalita imunitního systému pacienta. Klinika Cellthera, reprezentovaná vedoucím lékařem prof. MUDr. Jaroslavem Michálkem, Ph.D. – atestovaným klinickým onkologem a klinickým imunologem, nabízí komplexní poradenství při řešení optimální péče o onkologického pacienta, včetně podpory imunitního systému v boji s touto zákeřnou chorobou. Standardní onkologická péče může být vhodně doplněna podle individuálních potřeb pacienta. Klíčové je cílené posílení imunitního systému onkologického pacienta.

Pokud odpovíte kladně alespoň na jednu z následujících otázek, neváhejte nás kontaktovat:

• Přestala u vás fungovat standardní onkologická léčba?
  • Projevily se nežádoucí účinky chemoterapie nebo radioterapie, které neumožňují pokračovat v této léčbě?
  • Sdělil vám onkolog, že vám může nabídnout pouze paliativní léčbu?

Poskytujeme konzultační činnost moderních léčebných postupů v onkologii. Specializujeme se na cílenou podporu imunitního systému pacienta s rakovinou. Nabízíme komplexní poradenství při řešení optimální péče o onkologického pacienta. Protinádorová vakcína připravená na míru pacientovi z jeho vlastních buněk, využití viroterapie, využití látek stimulujících a posilujících imunitní systém včetně vitamínu C může významně napomoci v boji s nádorem.

Poskytujeme konzultace u všech typů onkologických onemocnění – zhoubných nádorů, zejména pokud se jedná o:

• nádory plic, karcinom plic
  • nádory prsu, karcinom prsu
  • nádory tlustého střeva a konečníku, kolorektální karcinom
  • nádory ledvin, renální karcinom
  • nádory prostaty, karcinom prostaty
  • nádory žaludku, karcinom žaludku
  • nádory slinivky břišní, karcinom pankreatu
  • nádory mozku, glioblastom
  • nádory kůže, zhoubný melanom
  • maligní lymfomy – nehodgkinské a hodgkinské lymfomy

Vyčerpal(a) jste standardní možnosti léčby vašeho nádorového onemocnění? Trápily vás v průběhu standardní protinádorové léčby závažné nežádoucí účinky spojené s touto léčbou? Ukončil(a) jste protinádorovou léčbu a hledáte možnosti, jak posílit vaši imunitu?

Poradíme vám:

• jak nejlépe nastartovat imunitu po prodělané standardní onkologické léčbě
  • co dělat v případě metastatického rozsevu nádoru
  • co dělat, když vám onkolog nabídl pouze paliativní léčbu a jaké jsou další možnosti
  • kdy je vhodné uvažovat o protinádorové vakcíně
  • kdy je vhodné uvažovat o protinádorové viroterapii
  • jak nepropadnout depresi z diagnózy rakoviny
  • kdy je vhodné podávat vitamín C a další důležité vitamíny
  • které doplňky stravy je vhodné užívat pro posílení imunity, zejména při stresu a vyčerpání z nádorové choroby, chemoterapie a radioterapie