VITAMINOVÉ INFUZE

Vitaminové infuze jsou vhodné především pro ty, kteří se cítí unavení, vyčerpaní, bez energie nebo trpí bolestmi kloubů a svalů, mají sedavé zaměstnání a jsou dlouhodobě ve stresu.

Vitamin C v dávce 7500 mg

Vitamin C posiluje imunitní systém, působí proti vzniku infekcí, alergií a autoimunitních onemocnění. Posiluje tvorbu kolagenu v pojivových tkáních včetně svalů, kostí, chrupavek, šlach, cév a podkožního kolagenu, což je spojeno s ústupem bolestí kloubů končetin, zlepšenou fyzickou výkonností a s omlazujícím efektem.

Vitamin C lze podávat ve formě tablet nebo prášku, ale při dávkách vyšších než 1000mg denně již klesá schopnost vstřebání střevní sliznicí do krevního oběhu a zvyšování jeho příjmu ústy pak ztrácí smysl. Vitamin C podaný nitrožilně naopak dosáhne vysokých koncentrací v krvi a jeho dostupnost do všech tkání a orgánů v těle je optimální.

Infuzí se tedy vitaminy dostanou přímo do krve, a to v množství, které je oproti klasickému užívání ústy výrazně účinnější. Dávka 7500mg zabezpečí zpravidla dostatečnou hladinu vitaminu C v krvi po dobu 1 týdne.

Vitamin C hraje v organizmu nezastupitelnou roli především jako antioxidant, který chrání tkáně a orgány před oxidativním stresem a jeho důsledky, především chronickými zánětlivými změnami. Chronický zánět poškozuje srdce a cévy. Snadno pak může dojít k infarktu myokardu nebo mozkové mrtvici. Chronický zánět může také vést k nádorovým onemocněním, nervovým onemocněním, cukrovce a autoimunitním nemocem.

Zlepšuje kvalitu stěny cév – podporuje správnou (fyziologickou) funkci oběhového systému včetně normalizace vysokého krevního tlaku a snížení rizika ucpávání cév aterosklerózou.

Posiluje tvorbu neurotransmiterů v nervovém systému – podporuje funkce mozku, snižuje riziko depresívních stavů a zvyšuje toleranci stresu a zvládání stresových situací.

Zlepšuje vstřebávání železa ze střeva a zlepšuje metabolismus jaterních buněk, čímž přispívá k detoxikaci organizmu.

Infuzní vitaminová terapie je vázána na lékařský předpis. Před jejím podstoupením budete řádně vyšetřen lékařem. Na základě konzultace s lékařem může být infuzní terapie doplněna o další vitaminy, minerály nebo další prospěšné látky podporující imunitní a nervový systém, jako například glutathion, vitaminy skupiny B nebo citikolin. Podání jedné infuze trvá 15 až 20 minut. Vitaminové infuze doporučujeme absolvovat alespoň 4x v týdenním intervalu a dále je možné jej zopakovat po 1-6 měsících podle stavu vašeho imunitního systému, míry únavy, stresu a vyčerpání.

CHCI SE OBJEDNAT

Cellthera Brno