Léčba krevní plazmou

Trápí vás…

…bolesti kloubů, sportovní poranění pohybového aparátu, vypadávání vlasů nebo problémy s pokožkou? Hledáte regenerativní léčbu, která by vám pomohla s hojením ran? Nebo vás zajímá alternativní moderní přístup k vyhlazování vrásek?

Vyzkoušejte léčbu podáním krevní plazmy obohacené o krevní destičky (PRP)

Aplikace krevní plazmy je novou léčebnou metodou. Využívá vlastní krevní plazmu pacienta, která je obohacena krevními destičkami (trombocyty). Ty obsahují množství protizánětlivých a růstových faktorů. Někdy se používá zkratka PRP (z angl. platelet-rich plasma).

Proč je tato léčba zajímavá?

Podání krevní plazmy obohacené o krevní destičky představuje velmi šetrnou metodu, jak aktivovat léčebné procesy vlastního těla a podpořit hojení a regeneraci např. po operaci, u chronických ran nebo při regeneraci pokožky. Zákrok je veden ambulantně, bez omezení pohybové a pracovní aktivity. Nemá žádné závažné vedlejší nežádoucí účinky.

Pro jaké typy onemocnění je tato léčba vhodná?

• Bolesti kloubů – především v počátečních stádiích degenerativních poškození kloubů
  • (osteoartróza, artróza, revmatoidní artritida)
  • Sportovní poranění – tenisový loket, bolesti úponu Achillovy šlachy, léčba skokanských kolen,
  • poranění ramenních kloubů
  • Léčba pooperačních obtíží – zejména pohybového aparátu
  • Regenerace pokožky – akné, jizvy, popáleniny
  • Vypadávání vlasů – alopecie
  • Vyhlazování vrásek – obličeje, dekoltu a rukou
  • Léčba chronických ran

Chcete vědět víc?

Koncentrované protizánětlivé a růstové faktory v krevní plazmě obohacené o krevní destičky mohou podporovat hojivé a regenerační procesy při poškození tkání pohybového ústrojí. Aplikují se formou injekcí přímo do oblasti poškozené tkáně. Klinické výsledky léčby artrózy krevní plazmou prokázaly snížení bolesti a zlepšení hybnosti kloubu. Aplikace krevní plazmy urychluje rovněž hojivé procesy měkkých tkání, jako jsou šlachy, svaly a vazy.

Mám zájem o osobní konzultaci.